Тести зимових нешипованих шин 175/65 R14
Сергій Мішин
За кермом 2009/9
нешиповані ШИНИ
7 місце - Cordiant Polar SL PW-404
Місце виготовлення: Росія
Максимальна швидкість: Q / 160 км / год
Малюнок і глибина протектора: спрямований, 8,6-8,9 мм
Маса шини: 7,0 кг.
Співвідношення ціна / якість: 2,40
Краще рушає внатяг або з невеликою пробуксовкою. У пробуксовку зривається неприємно різко, але розганяється впевнено в будь-яких режимах. За лід чіпляється непогано. Розгін і поперечне зчеплення - на середньому рівні, а ось гальма відверто слабкі. На снігу ці шини помітно сильніше: зчіпні властивості вище середнього рівня. Надійному входу в поворот заважає поєднання великих кутів повороту бублика і млявої реакції на її обертання. На дузі автомобіль схильний до заносу, вимагаючи від водія відповідних дій. На засніженій дорозі доводиться постійно підрулювати навіть на малій швидкості, машина норовить сповзти в сторону навіть невеликого бічного ухилу, її затягує в більш глибокий сніг.
За сніжній цілині шини йдуть тільки внатяг, без проворота коліс, з відчутним опором. При маневруванні задні колеса сповзають в колію, прокладену передніми.
Опір коченню підвищений, витрата палива нарівні з Goodyear. На асфальті автомобіль помітно відхиляється від курсу, запізнюється з реакцією на його коригування. Найслабші гальма на асфальті, лідеру вправи програє 2,2 м. Жорстко передає всі нерівності на кузов.
Плюси: Хороші гальма і розгін на снігу, поперечні зчіпні властивості на льоду, хороші курсова стійкість на асфальті і прохідність в глибокому снігу.
Мінуси: Слабкі гальма на льоду і асфальті, зауваження по керованості, курсової стійкості на зимових дорогах, прохідності і плавності ходу, підвищена витрата палива.
Краще підійдуть для слабо засніжених і частково зледенілих доріг.
6 місце - Maxxis Presa Ice
Місце виготовлення: Тайвань
Максимальна швидкість: Q / 160 км / год
Малюнок і глибина протектора: симетричний, 8,6-9,5 мм
Маса шини: 8,0 кг.
Співвідношення ціна / якість: 2,72
Досить рівні за більшістю показників.
На льоду виглядають слабенько: розгін млявий, гальмування і поперечне зчеплення не вражають.
На снігу, як і Cordiant, сильніше, ніж на льоду. Розгін і бічні зчіпні властивості хороші, гальма трохи гіршими за середні. Троганье і розгін успішно реалізуються лише внатяг. По пухкому снігу автомобіль йде рівно, не реагуючи на що з'являється колію або бічній ухил. Управляється зрозуміло, на доворот керма реагує неохоче, на дузі швидкість обмежена плавним занесенням, які вимагають коректування. У глибокому снігу рушає тільки внатяг, а краще йде з пробуксовкою. Складно зловити грань між рухом і закапуванням. Котяться добре, по витраті палива при швидкості 90 км / год можна порівняти з хорошими літніми шинами. Злегка гуляють по смузі, з затримкою реагують на коригування курсу. Гальмують добре.
Відстежують і передають на кузов всі нерівності на асфальті аж до стиків. По дорозі йдуть майже безшумно.
Плюси: Хороша курсова стійкість на засніженій дорозі, низький рівень шуму, невисокий витрата палива.
Мінуси: Слабкий розгін на льоду, зауваження по прохідності в глибокому снігу, зручності управління розгоном і гальмуванням, плавності ходу.
Рекомендуємо насамперед для засніжених і місцями зледенілих доріг. У числі переваг скромний витрата палива.
5 місце Goodyear Ice Navi ZEA
Місце виготовлення: Японія
Максимальна швидкість: Q / 160 км / год
Малюнок і глибина протектора: спрямований, 9,0-9,5 мм
Маса шини: 7,3 кг
Співвідношення ціна / якість: 3,60
На льоду трохи сильніше попередніх шин: розгін краще середнього, поперечне зчеплення середнє, а ось гальмування слабенько.
Властивості щеплення на снігу посередні. Змушують концентрувати увагу на троганье і розгоні - важливо акуратно працювати газом. Гальмування сприймається гірше, ніж розгін, машина нишпорить, момент спрацьовування ABS не відчувається.
На засніженій дорозі нишпорять, норовлять піти в більш глибокий сніг, але додавання газу допомагає рухатися рівніше. У повороті демонструють яскраво виражений знос - його вдається компенсувати лише зниженням швидкості. У ковзаннях автомобілем керувати неможливо, тому перед поворотом краще зменшити швидкість.
Олександра Кужель йдуть неохоче, вважають за краще деяку пробуксовку. Автомобіль норовить вибрати курс на свій розсуд, а не той, що задає водій. Назад вибирається тільки з власної колії.
По асфальту котяться погано, витрата палива підвищений. Курсова стійкість без зауважень. Гальма на асфальті краще середнього. Передають на кузов дрібні і середні нерівності. Чути резонансні шуми на дрібних нерівностях.
Плюси: Хороші гальма і високі поперечні зчіпні властивості на льоду, хороша курсова стійкість на асфальті, низький рівень шуму.
Мінуси: Гальма і поперечні зчіпні властивості на снігу слабкіше, ніж у інших учасниць тесту; є зауваження по керованості і зручності гальмування, курсової стійкості на засніженій дорозі; підвищена витрата палива.
Рекомендуємо в першу чергу для зледенілих і асфальтових доріг.
4 місце - Bridgestone Blizzak WS 60
Місце виготовлення:> Японія
Максимальна швидкість: R / 170 км / год
Малюнок і глибина протектора: спрямований, 8,6-8,9 мм
Маса шини: 7,3 кг
Співвідношення ціна / якість: 3,38
Сильні шини. Їх відмінність - дуже хороші гальмівні властивості на будь-якому покритті.
На льоду розклад такий: ефективне гальмування, середнє поперечне зчеплення і слабкий розгін.
На снігу гальма середні, поперечне зчеплення краще в тесті, розгін слабенький. Троганье і розгін можливі в будь-яких режимах. При розгоні машина йде рівно, не нишпорячи. На засніженій прямий злегка нишпорить передньою і задньою осями, реагує на зміну глибини снігу. У поворотах добре управляється, в тому числі зміною тяги. Траєкторію зручніше підтримувати газом (класичну поведінку передньопривідного автомобіля). Глибокий сніг долають легко, вважаючи за краще легке буксування в русі. Назад виїжджають добре.
Котяться легко, при 120 км / год витрачають паливо, як літні. Плавають в межах смуги, але чітко реагують на коригування. Гальмують на асфальті дуже добре, програючи лідеру вправи всього 0,3 м.
Жестковато проходять середні і великі нерівності, озвучуючи зміна дорожнього покриття.
Плюси: Хороші гальма і поперечні зчіпні властивості на будь-якому покритті, хороша прохідність в глибокому снігу, скромний витрата палива на високій швидкості.
Мінуси: Незначні зауваження по курсової стійкості на будь-якій зимовій дорозі і рівню комфорту.
Настійно рекомендуємо для будь-яких зимових доріг.
3 місце - Nokian HKPL R
Місце виготовлення: Фінляндія
Максимальна швидкість: R / 170 км / год
Малюнок і глибина протектора: спрямований / 8,8-9,4 мм
Маса шини: 6,9 кг
Співвідношення ціна / якість: 4,34
Універсальні зимові шини для снігу і льоду.
Хороші і стабільні на льоду - кращі на крижаному колі, сильні в розгоні, середні в гальмуванні.
На снігу теж не підкачали - гальмують і розганяють добре, надійні по боковому зчепленню. Вимагають акуратності тільки в момент початку руху. При розгоні допускають будь-яку пробуксовку без втрати темпу. Автомобіль злегка нишпорить, як би вибираючи, за що зачепитися. У пухкому снігу йде не дуже рівно, намагаючись сповзти в більш глибокий сніг; нишпорить задньою віссю більше, ніж передній.
На битій снігу управляється помітно чіткіше, ніж на пухкому. Добре тримає траєкторію, управляється кермом або газом. На пухкому злегка нишпорить в повороті, зриваючись в замет.
За глибокому снігу шини рухаються непогано як внатяг, так і з пробуксовкою.
Котяться по асфальту краще за всіх, за опором коченню можна порівняти з покришками Michelin, відомими своєю економічністю. Витрачають паливо на рівні хороших літніх шин. До курсової стійкості на асфальті зауважень немає - несуть машину рівно. Гальмують трохи гірше середнього.
Стики і шви не відчувають, трусять кузов лише на середніх і великих нерівностях. Поводяться тихо.
Плюси: Гарні зчіпні властивості на снігу і льоду, відмінна курсова стійкість на асфальті, низьку витрату палива.
Мінуси: Незначні зауваження по керованості, прохідності в глибокому снігу, курсової стійкості на засніженій дорозі, плавності ходу.
Настійно рекомендуємо для будь-яких зимових доріг. На замітку тим, кому важливий низьку витрату палива.
2 місце - Michelin X-Ice 2
Місце виготовлення: Італія
Максимальна швидкість: T / 190 км / год
Малюнок / глибина протектора: спрямований / 8,3-8,6 мм
Маса шини: 6,8 кг
Співвідношення ціна / якість: 3,95
На льоду показують кращі результати. Гальмують і розганяють краще за інших, хоча поперечне зчеплення залишає бажати кращого. На снігу, навпаки, поперек чіпляються за дорогу добре, а розганяються і гальмують слабенько.
Внатяг страгивает автомобіль дуже добре. Розгін ефективний при будь-подачі газу. Деяке обмеження пробуксовки потрібно лише на льоду.
По засніженому шосе йдуть рівно навіть з пробуксовкою, не реагуючи на зміну товщини покриву і поперечні ухили.
На вході в поворот краще мати швидкість трохи нижче допустимої по зчепленню. При додаванні газу машина охоче угвинчується в поворот, при скиданні - йде в легкий замет.
У глибокому снігу автомобіль немов трактор - впевнено рухається при будь-якому режимі подачі палива, легко маневрує.
Котяться добре. Витрата палива зіставимо з фіксованим на літніх шинах. Однак економічність цієї моделі Michelin при 90 км / ч оскаржують Maxxis і Nokian. На асфальтовій прямій вимагають невеликого коректування заданого напрямку. Гальмують на асфальті краще за всіх.
Дорожні нерівності проходять жорсткувато. Озвучують зміна покриття і всі нерівності, ляскаючи на стиках і швах.
Плюси: Кращі гальма на льоду і асфальті, відмінна прохідність в глибокому снігу, високі поперечні зчіпні властивості на битій снігу і скромний витрата палива.
Мінуси: Слабкі поздовжні зчіпні властивості на снігу і поперечні на льоду.
Настійно рекомендуємо перш за все для зледенілих і чистих асфальтових доріг. І тим, кому важливий скромний витрата палива.
1 місце - Continental ContiViking Contact 5
Місце виготовлення: Німеччина
Максимальна швидкість: T / 190 км / год
Малюнок і глибина протектора: асиметричний, 8,1-9,0 мм
Маса шини: 6,4 кг
Співвідношення ціна / якість: 3,74
Своєрідний антипод Michelin в номінації «сніг / лід» - у цих шин кращі результати на снігу. Причому і в гальмуванні, і в розгоні, і на переставке.
На льоду поступаються лише зовсім небагато. Гальма і бічне зчеплення дуже хороші. Розгін - просто хороший.
Схожі на Michelin при троганье з місця - вимагають акуратності. Далі з газом можна не панькатися: машина охоче набирає швидкість. Гальма інформативні і добре збалансовані з розгоном.
На засніженій дорозі машина злегка нишпорить у всіх режимах, і чим більше товщина снігового покриву, тим сильніше. Нею легко керувати і прогнозувати поведінку. Добре б ще трохи поліпшити реакції рульового управління. У глибокому снігу рухається з пробуксовкою і без, хоча відчувається деяка невпевненість.
При швидкості 90 км / год витрата палива середній, при 120 км / год злегка підвищений.
Курсова стійкість на асфальті без зауважень. Плавність ходу і шум теж не викликають нарікань. Гальмують на асфальті слабо, злегка виграють в цій вправі лише у Cordiant.
Втім, бути кращим в усіх вправах дуже складно.
Плюси: Про тлічние гальма і розгін на льоду і снігу, поперечне зчеплення на льоду; чітка керованість автомобіля на зимовій дорозі, високий рівень комфорту.
Мінуси: Слабкі гальма на асфальті, невеликі зауваження по курсової стійкості на засніженій дорозі.
Настійно рекомендуємо в першу чергу для засніжених і зледенілих доріг.