Тест колекції шин класу UHP
Авто вбрання для тесту - VW Scirocco 2.0 TSI (200 к.с.) Тут не посперечаєшся - для даного авто дійсно потрібні надійні шини :)
Шини для тесту були представлені такими брендами як Goodyear, Hankook, Pirelli, Continental, Dunlop, Nokian і Vredestein.
По мимо зарекомендували себе на ринку шин, для тесту були обрані дві новинки: Bridgestone Potenza S001 і Michelin Pilot Sport 3. На пам'ятаємо, що японці своє дітище вже поставляють в якості первинної комплектації для новітнього італійського суперкара Ferrari 458 Italia, а французи заявляють, що створили безкомпромісні шини для руху по мокрій поверхні.
Місце | шина | думки експертів |
1. | Pirelli PZero | Поведінка на мокрій поверхні: Шини Pirelli відрізняються спортивної точність в управлінні і дуже високою стійкістю до бічного зносу. Однак є й мінуси - занадто швидко здаються перед акваплануванням. Поведінка на сухій поверхні: Чудове зчеплення і спортивні їздові якості серед усіх тестованих моделей. Еталоном ідеалу заважає стати незначний комфорт, що легко можна пробачити. |
Pirelli PZero НЕ сомненно можна віднести до кращих збалансованим шинам цього тесту. "Ахілесова п'ята" даної моделі - слабка стійкість до аквапланування. | ||
2. | Continental ContiSportContact 3 | Поведінка на мокрій поверхні: Continental зайняв друге почесне місце за кількістю набраних балів після Pirelli обігнавши тим самим Hankook. Поведінка на сухій поверхні: Таких змін керованості, як у Bridgestone, немає, і при цьому дуже ефективне гальмування. У неприємну сторону віднесли шину такі факти, як найсильніший знос серед протестованих шин. |
Шини відмінно підходять для їзди як в дощову погоду, так і для їзди по сухій поверхні. Continental ContiSportContact 3 все ще займають позицію одних з кращих шин для спортивних автомобілів. | ||
3. | Bridgestone Potenza S001 | Поведінка на мокрій поверхні: У тесті на аквапланування дана шини показала середні показники, зате дуже порадувала ефективним гальмуванням і високим максимальним бічним прискоренням. Послідовні і точні реакції на повороти керма. Поведінка на сухій поверхні: В даному тесті шини відзначилися лінійністю управління, чутливістю до дій водія. Короткий гальмівний шлях додав величезний плюс до загальної картини. Мінус - зміни керованості при переході на режим "гальмування двигуном". |
На почесне третє місце дані шини від компанії Bridgestone вивели збалансовані властивості і висока ефективність гальмування. | ||
4. | Hankook Ventus S1 evo K107 | Поведінка на мокрій поверхні: Оптимальна керованість, як на прямій, так і на круговому треку. Страждає інформативність шини - хотілося б краще. Поведінка на сухій поверхні: На менш слизькій поверхні Hankook здають позиції, в тому числі і в плані максимального бічного прискорення. Єдиний плюс - низький опір кочення. |
Найшвидші в дощ, самі повільні при світлі сонця. низьке опір кочення і невисока ціна дає їм право поряд з іншими показниками зайняти гідне місце в даному тесті. | ||
5. | Goodyear Eagle F1 Asymmetric | Поведінка на мокрій поверхні: Goodyear відзначився самим коротким гальмівним шляхом. Висока стійкість до аквапланування і стабільні їздові якості в аж до зони втрати зчеплення. Поведінка на сухій поверхні: Не зовсім розкрили свій заявлений потенціал, як спортивна шіна.Самое високий опір коченню в тесті. |
Модель від Goodyear показала хороші результати у випробуваннях на мокрій поверхні, але середні показники на сухому треку не дали їй вирватися вперед. Головний недолік шин - дуже високий опір коченню. | ||
6. | Поведінка на мокрій поверхні: Michelin Pilot Sport 3 здивували своєю чіткістю і стабільністю на мокрій поверхні. так само додало балів відмінна інформативність і точні реакції на повороти керма. Поведінка на сухій поверхні: Низький опір коченню і хороша комфортність, але не так динамічні, як минула модель Michelin Pilot Sport 2 . Чітка недостатня обертальність в області втрати зчеплення. Середня керованість. | |
Заяви французів підтвердилися Michelin Pilot Sport 3 дійсно вразила своїми результатами на мокрій поверхні. Однак шини менш спортивні, ніж минула модель, але зате набагато більш гармонійні. | ||
7. | Nokian Z G2 | Поведінка на мокрій поверхні: У тесті на аквапланування Nokian показують відмінний результат, однак, демонструють сильні зміни керованості в області втрати зчеплення при відсутності пробуксовки, а також схильність до недостатньої поворотності. Поведінка на сухій поверхні: Чітко виражена недостатня обертальність і середня інформативність стоять Nokian стільки ж балів, скільки і по-справжньому довгий гальмівний шлях. |
Виявитися не на останньому місці в тесті Nokian допомогли її сильні сторони: В іншому ж фінські шини показали лише середні результати.низький опір коченню і стійкість до аквапланування. | ||
8. | Dunlop SP Sport Maxx | Поведінка на мокрій поверхні: Шини Dunlop показали слабкі результати в тестах на мокрій поверхні. В області втрати зчеплення Scirocco керованість починає різко змінюватися, особливо, це стосується заднього моста. Поведінка на сухій поверхні: Витримують дуже високе бічне прискорення. На повороти керма реагують послідовно і дуже точно. Хід безшумний, але жорсткий. |
Своїми слабкими показниками в випробуваннях на мокрій поверхні Dunlop закрили собі шлях у верхню частину рейтингу. Дуже динамічні шини для сухої погоди. | ||
9. | Vredestein Ultrac Sessanta | Поведінка на мокрій поверхні: Віялоподібний малюнок протектора дозволяє Vredestein впевнено справлятися з ефектом аквапланування. Але суттєві недоліки даної моделі - найдовший гальмівний шлях і чітко виражена недостатня обертальність. Поведінка на сухій поверхні: І знову сконструйовані Giugiaro показують незадовільні результати, загальмувавши автомобіль пізніше всіх. Крім того недостатня обертальність не дозволяє перейти до спортивного стилю водіння. |
Дуже хороші результати в тесті на стійкість до аквапланування, але слабка ефективність гальмування відкинула Vredestein в самий кінець списку. |