м.Дніпро, вул.Гоголя, 20
+38(068) 574-38-94
Час роботи
Пн-Пт: 9.00-18.00
Сб: 10.00-16.00
Нд: вихідний
Телефон
Адреса магазина
м. Дніпро, вул. Гоголя, 20
схема проїзду
Email
info@r20.com.ua

Тест колекції шин класу UHP

 
Авто вбрання для тесту - VW Scirocco 2.0 TSI (200 к.с.) Тут не посперечаєшся - для даного авто дійсно потрібні надійні шини :)
 
Шини для тесту були представлені такими брендами як Goodyear, Hankook, Pirelli, Continental, Dunlop, Nokian і Vredestein.
 
По мимо зарекомендували себе на ринку шин, для тесту були обрані дві новинки: Bridgestone Potenza S001 і Michelin Pilot Sport 3. На пам'ятаємо, що японці своє дітище вже поставляють в якості первинної комплектації для новітнього італійського суперкара Ferrari 458 Italia, а французи заявляють, що створили безкомпромісні шини для руху по мокрій поверхні.
 
Місце шинадумки експертів
1.
Pirelli PZero

Поведінка на мокрій поверхні:
Шини Pirelli відрізняються спортивної точність в управлінні і дуже високою стійкістю до бічного зносу. Однак є й мінуси - занадто швидко здаються перед акваплануванням.

Поведінка на сухій поверхні:
Чудове зчеплення і спортивні їздові якості серед усіх тестованих моделей. Еталоном ідеалу заважає стати незначний комфорт, що легко можна пробачити.

Pirelli PZero НЕ сомненно можна віднести до кращих збалансованим шинам цього
тесту.
"Ахілесова п'ята" даної моделі - слабка стійкість до аквапланування.
2.

Continental
ContiSportContact 3

Поведінка на мокрій поверхні:
Continental зайняв друге почесне місце за кількістю набраних балів після Pirelli обігнавши тим самим Hankook.

Поведінка на сухій поверхні:
Таких змін керованості, як у Bridgestone, немає, і при цьому дуже ефективне гальмування. У неприємну сторону віднесли шину такі факти, як найсильніший знос серед протестованих шин.
Шини відмінно підходять для їзди як в дощову погоду, так і для їзди по сухій поверхні.
Continental ContiSportContact 3 все ще займають позицію одних з кращих шин для спортивних автомобілів.
3. Bridgestone
Potenza S001

Поведінка на мокрій поверхні:
У тесті на аквапланування дана шини показала середні показники, зате дуже порадувала ефективним гальмуванням і високим максимальним бічним прискоренням. Послідовні і точні реакції на повороти керма.

Поведінка на сухій поверхні:
В даному тесті шини відзначилися лінійністю управління, чутливістю до дій водія. Короткий гальмівний шлях додав величезний плюс до загальної картини. Мінус - зміни керованості при переході на режим "гальмування двигуном".
На почесне третє місце дані шини від компанії Bridgestone вивели
збалансовані властивості і висока ефективність гальмування.
4.
Hankook
Ventus S1 evo K107

Поведінка на мокрій поверхні:
Оптимальна керованість, як на прямій, так і на круговому треку. Страждає інформативність шини - хотілося б краще.

Поведінка на сухій поверхні:
На менш слизькій поверхні Hankook здають позиції, в тому числі і в плані максимального бічного прискорення. Єдиний плюс - низький опір кочення.
Найшвидші в дощ, самі повільні при світлі сонця. низьке
опір кочення і невисока ціна дає їм право поряд з іншими
показниками зайняти гідне місце в даному тесті.
5.

Goodyear
Eagle F1 Asymmetric



Поведінка на мокрій поверхні:
Goodyear відзначився самим коротким гальмівним шляхом. Висока стійкість до аквапланування і стабільні їздові якості в аж до зони втрати зчеплення.

Поведінка на сухій поверхні:
Не зовсім розкрили свій заявлений потенціал, як спортивна шіна.Самое високий опір коченню в тесті.
Модель від Goodyear показала хороші результати у випробуваннях на мокрій
поверхні, але середні показники на сухому треку не дали їй вирватися вперед.
Головний недолік шин - дуже високий опір коченню.
6.
Поведінка на мокрій поверхні:
Michelin Pilot Sport 3 здивували своєю чіткістю і стабільністю на мокрій поверхні. так само додало балів відмінна інформативність і точні реакції на повороти керма.

Поведінка на сухій поверхні:
Низький опір коченню і хороша комфортність, але не так динамічні, як минула модель Michelin Pilot Sport 2 . Чітка недостатня обертальність в області втрати зчеплення. Середня керованість.
Заяви французів підтвердилися Michelin Pilot Sport 3 дійсно
вразила своїми результатами на мокрій поверхні. Однак шини менш
спортивні, ніж минула модель, але зате набагато більш гармонійні.
7. Nokian Z G2
Поведінка на мокрій поверхні:
У тесті на аквапланування Nokian показують відмінний результат, однак, демонструють сильні зміни керованості в області втрати зчеплення при відсутності пробуксовки, а також схильність до недостатньої поворотності.

Поведінка на сухій поверхні:
Чітко виражена недостатня обертальність і середня інформативність стоять Nokian стільки ж балів, скільки і по-справжньому довгий гальмівний шлях.
Виявитися не на останньому місці в тесті Nokian допомогли її сильні сторони:
низький опір коченню і стійкість до аквапланування.
В іншому ж фінські шини показали лише середні результати.
8.
Dunlop
SP Sport Maxx

Поведінка на мокрій поверхні:
Шини Dunlop показали слабкі результати в тестах на мокрій поверхні. В області втрати зчеплення Scirocco керованість починає різко змінюватися, особливо, це стосується заднього моста.

Поведінка на сухій поверхні:
Витримують дуже високе бічне прискорення. На повороти керма реагують послідовно і дуже точно. Хід безшумний, але жорсткий.
Своїми слабкими показниками в випробуваннях на мокрій поверхні Dunlop
закрили собі шлях у верхню частину рейтингу. Дуже динамічні шини для
сухої погоди.
9.
Vredestein
Ultrac Sessanta

Поведінка на мокрій поверхні:
Віялоподібний малюнок протектора дозволяє Vredestein впевнено справлятися з ефектом аквапланування. Але суттєві недоліки даної моделі - найдовший гальмівний шлях і чітко виражена недостатня обертальність.

Поведінка на сухій поверхні:
І знову сконструйовані Giugiaro показують незадовільні результати, загальмувавши автомобіль пізніше всіх. Крім того недостатня обертальність не дозволяє перейти до спортивного стилю водіння.
Дуже хороші результати в тесті на стійкість до аквапланування, але
слабка ефективність гальмування відкинула Vredestein в самий кінець списку.



loader